Monday, August 16, 2010

Förmiddag med familjen


Tor somnade inne på Lindens, så medans M körde bilden bort till Skogshyddan, tog jag och Tor en prommis, för att slippa väcka honom.

Vi har varit iväg hela familjen en sväng till Lidens idag för lite blomminköp. Efteråt tog vi oss till Skogshyddan, där jag och M spelade en omgång minigolf medans Tor sov, och sedan fikade/ lunchade vi.

Det har varit en mysig förmiddag, men den tunga känslan håller sig kvar, och när vi satt och fikade så ringde min telefon med ett tråkigt samtal...men som det är just nu så vill jag inte gå in mer på det, förens jag vet mer.

Nu ska jag fixa ordning lite här hemma innan jag åker till jobbet...
Hoppas att ni har en härlig dag...

Ps. Jag är redo för hösten nu...Bring it on!


Idag bjöd jag mina ögonstenar på fika på Skogshyddan
Mina killar jobbar hårt i trädgården...

2 comments:

Ida said...

Usch då lät inget skoj men du vet allting löser sig sa kärringa som sket i vasken =)))) Ses på onsdag kära du!! Kramar!!

Linda said...

Jaa, och lite spinning gör ju alltid livt värt att leva ;-)...Kram!